Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Oferujemy szybką obsługę techniczną opartą na fachowej kadrze inżynierów i techników.
Zapewniamy 48 godzinny czas reakcji serwisowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
W ramach usług serwisowych Medicom Spółka z o.o. zapewniamy:
- dostawę oraz instalację zakupionej aparatury medycznej,
- przeszkolenie personelu medycznego oraz technicznego w ramach obsługi aparatury medycznej,
- pomoc techniczną i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi i użytkowania aparatury medycznej,
- doradztwo techniczne w zakresie projektowania umów, planowania kosztów, tworzenia ofert mających na celu zakup aparatury medycznej
- przeprowadzanie bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej,
- pełną opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną,
- okresowe przeglądy techniczne aparatury medycznej,
- szybki dostęp do części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych
- umowy serwisowe zabezpieczające ciągłość pracy,
- możliwość modernizacji urządzeń na nowe, z możliwością oddania starych w rozliczeniu.
Formularz kontaktowy:
Dział Serwisu
- ul. Marii Skłodowskiej Curie 34
41-819 Zabrze - Tel. 32 2717666 (wew. 111)
- serwis@medicom.com.pl
- Fax. 32 2732219